Een goed ingerichte werkplek is belangrijk voor het voorkomen van fysieke problemen. Maar wat eigenlijk veel belangrijker is is de wijze waarop er met de werkplek wordt omgegaan. Tijdens de werkplekscan of uitgebreid werkplek bezoek wordt er zowel gekeken naar de inrichting (ergonomie) van de werkplek als de wijze waarop er mee wordt omgegaan. Op beide vlakken wordt er praktisch advies gegeven en indien noodzakelijk volgt er advies van hoe de inrichting anders/beter kan. Een werkplekscan kan ook als aanvullend product bij de workshop gezond bureau werk. Tracé Advies rapporteert alle bevindingen en adviezen opdat deze zijn gewaarborgd.
Vanuit een onafhankelijke deskundige en vooral ook frisse blik wordt de situatie bekeken en beoordeeld. Alles gericht op een inrichting en wijze van omgaan met de werkplek die positief bijdraagt aan de gezondheid en vitaliteit van de medewerkers.
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |